Adres:
ul. Tęczowa 4
58-564 Marczyce
Administratorem Państwa danych osobowych jest FIRMA HANDLOWA PK GIERASIMUK S.C. z siedzibą: UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 81 58-540 KARPACZ (NIP 6112299591). W każdym czasie użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu wycofania przez użytkownika zgody na przetwarzanie danych w poniższych celach.
Kontakt
☎️ +48 786 630 640
☎️ +48 604 685 038
kontakt@przycupwkarkonoszach.pl
Informacje ogólne
Przycup w Karkonoszach w Marczycach przy ulicy Tęczowej 4 jest zarządzany poprzez Firmę Handlową P.K. Gierasimuk s.c. z siedzibą przy ulicy Konstytucji 3 Maja 81 w Karpaczu.
Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunków pobytu. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
Przycup w Karkonoszach
ul. Tęczowa 4 Marczyce
Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów KC, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja).
Apartament – lokal mieszkalny, opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej wynajemapartamentow.com, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
Wszystkie skargi i zażalenia prosimy kierować do managera obiektu poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie w godzinach od 10 do 17 od poniedziałku do piątku.
Manager obiektu:
Mateusz Kapla
Tel.: +48 786 630 640
e-mail: mateusz.kapla@przycupwkarkonoszach.pl
Rezerwacje
Rezerwacje w naszym obiekcie można dokonywać poprzez kontakt telefoniczny, wiadomość e-mail, system rezerwacyjny bed-booking, portal facebook, instagram oraz booking.com
Obiekt (Przycup w Karkonoszach) przesyła na adres e-mail Klienta wstępne potwierdzenie rezerwacji, potwierdza ją telefonicznie, wiadomością sms lub wiadomość e-mail. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% lub 100% wartości pobytu, w ustalonym terminie. Gość zostanie poinformowany o wysokości przedpłaty dokonując wstępnej rezerwacji.
Rezerwacja zostaje potwierdzona z dniem zaksięgowania na koncie Apartamentów nad Morzem wymaganej przedpłaty.
4. Rezerwacji stanowi umowę wynajmu, która wchodzi w życie pod warunkiem wpłaty zadatku za usługę.
5. Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez pracownika Apartamentów nad Morzem telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
Rezerwacje są przyjmowane przez całą dobę. Jest możliwość zameldowanie o każdej godzinie. Dyrekcja i serwis są pod telefonem. Nasz numer telefonu jest dostępny 24/7. Nasz personel może przyjść o każdej porze dnia i nocy. Wszystkie nasze apartamenty wynajmowane są na doby. Nie wynajmujemy apartamentów na godziny. Nasze wolne terminy można zobaczyć na portalu rezerwacyjnym oraz na stronie www (www.przycupwkarkonoszach.pl).
Anulowanie rezerwacji i jej zmiana
Klient może anulować rezerwację telefonicznie lub pisemnie, drogą elektroniczną. Wpłacona przedpłata podlega zwrotowi tylko do jednego dnia od dokonania wstępnej rezerwacji.
Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą obiektu Przycup w Karkonoszach, jeżeli dostępny ten sam lub inny Apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa, jeżeli dotyczy wysokiego sezonu (wakacje, sylwester, długie weekendy). Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu). Obiekt uprawniony jest do potrącenia wpłaconego zadatku lub całości opłaty za pobyt.
W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarowa podczas rezerwacji, obiekt zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych opłat lub zerwania umowy, co wiąże się z nie udostępnieniem go Klientowi lub jego opuszczeniem przez Klienta.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Apartamenty nad Morzem nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
Obiekt Przycup w Karkonoszach zastrzega sobie możliwość anulacji lub zmiany rezerwacji, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od obiektu (awaria w Apartamencie lub inne zdarzenie losowe). Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu innego Apartamentu o podobnym standardzie. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament umowa ulega rozwiązaniu, a obiekt ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconego przez niego zadatku.
Płatności
Wymagana wpłata zadatku w wysokości 30% wartości pobytu lub całość kwoty w ustalonym terminie. Wpłatę przedpłaty można dokonać poprzez przelew, płatność paypal lub portal przelewy24.
Pozostałą część opłaty za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu gotówką, przelewem lub kartą.
Klient rezerwujący łóżeczko turystyczne obowiązany jest do uiszczenia opłaty za nie w wysokości 30,00 PLN za dobę. Pozostałe akcesoria dla Dzieci są bezpłatne.
Apartamenty nad Morzem może pobrać opłatę za: dodatkowe usługi sprzątania, wymianę ręczników i pościeli podczas pobytu Klienta, za zameldowanie przed wyznaczonymi godzinami - po akceptacji przez pracownika obiektu lub za późniejsze wymeldowanie po akceptacji przez pracownika obiektu.
Warunki pobytu.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, natomiast kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu z pracownikiem obiektu, w zależności od dostępności Apartamentu. Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00 przez całą dobę, dla wszystkich lokalizacji.
Nasi goście mają możliwość zameldowania się poprzez naszą obsługę lub na życzenie klucze do apartamentu zostaną pozostawione w specjalnej skrytce przy każdym apartamencie. Taką prośbę należy zgłosić 24h przed przyjazdem. Kiedy Państwa apartament będzie gotowy, otrzymacie Państwo wiadomość od naszej obsługi jak dotrzeć do apartamentu oraz specjalny unikatowy kod do skrytki. Nasza obsługa zawsze jest do Państwa dyspozycji.
Klient obowiązany jest do poinformowania pracownika obiektu ewentualnym zagubieniu kluczy od Apartamentu lub wyrządzonych w nim szkodach i niezwłocznego pokrycia kosztów strat. Wysokość odszkodowania manager obiektu według własnej kalkulacji.
Zabronione jest nieprzestrzeganie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00 rano, palenie papierosów w Apartamencie lub tarasie oraz częściach Wspólnych, łamanie zasad P.Poż., BHP, niszczenie Apartamentu lub wynoszenie z Apartamentu jego jakichkolwiek części. Klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie P.Poż. W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym punkcie obiekt jest uprawniony do obciążenia Klienta kosztami, które pozwolą na doprowadzenie Apartamentu do stanu poprzedniego.
Nasz obiekt jest pod ciągłym nadzorem naszego personelu. W przypadku gdy nie można znaleźć nikogo z naszego personelu prosimy o kontakt telefoniczny.
Telefony alarmowe, które są odbierane przez całą dobę. 602 708 431 / 604 685 038
W przypadku rażącego naruszenia określonych zasad, obiekt jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z Apartamentu w asyście Policji.
We wszystkich apartamentach na okres niższych temperatur jest dostępne ogrzewanie. Ogrzewanie można obsługiwać z poziomu termostatów, które znajdują się w apartamentach, a dodatkowo obsługa posiada zdalny dostęp do termostatów przy pomocy aplikacji internetowej. W roku 2022 oraz 2023 został ustalony górny limit temperatury w apartamentach na 22 stopnie^. Jest to spowodowane kryzysem na świecie oraz ceną prądu i gazu. Dzięki temu unikamy dodatkowych opłat, które powinny być doliczane do kwoty rezerwacji.
Reklamacje
Wszystkie skargi i zażalenia prosimy kierować do managera obiektu poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie w godzinach od 10 do 17 od poniedziałku do piątku. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.
Manager obiektu:
Mateusz Kapla
Tel.: 602 708 431
e-mail: mateusz.kapla@przycupwkarkonoszach.pl
Skargi oraz reklamacje
Wszystkie skargi i zażalenia prosimy kierować do managera obiektu poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie w godzinach od 10 do 17 od poniedziałku do piątku. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.
Manager obiektu:
Mateusz Kapla
Tel.: +48 786 630 640
e-mail: mateusz.kapla@przycupwkarkonoszach.pl
Odstąpienie od umowy
Klient może anulować rezerwację telefonicznie lub pisemnie, drogą elektroniczną. Wpłacona przedpłata podlega zwrotowi według zasad danej oferty na którą gość się zdecydował. Wszystkie informacje o zwrotach oraz możliwości rezygnacji z rezerwacji umieszczone są przy każdej rezerwacji.
W momencie wybrania oferty bezzwrotnej gość w przeciągu 3 dni roboczych powinien wpłacić resztę kwoty należną za rezerwacje na konto bankowe firmy.
W momencie nie poinformowania oraz braku przyjazdu do apartamentu przez gości, klient jest zobowiązany do opłaty pełnej kwoty rezerwacji poprzez przelew bankowy lub portal przelewy24 do końca dnia w którym zaczyna się wynajem apartamentu.
Ochrona danych osobowych RODO.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informuję, iż:
Administratorem klienta danych osobowych Firma Handlowa P.K Gierasimuk s.c. z siedzibą przy ulicy Konstytucji 3 Maja 81.
Firma Handlowa P.K Gierasimuk s.c. obowiązują się do przetwarzania danych osobowych swoich Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych.
Klienta dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu, czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
Odbiorcami Klienta danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych pracownikom recepcji obiektu, celem odpowiedniego działania naszych usług, z których Państwo korzystają.
Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych do księgowości obiektu.
Klienta dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
VIII. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.